O pasado venres o colexio da Asunción celebrou o Samaín e tamén Halloween compartindo moitos doces e diversión. Mirade que ben o pasaron os nosos alumnos na galería que tendes nesta noticia!!!
Podedes ver a xornada monstruosamente divertida dos alumnos de 5 anos no seguinte vídeo: viron unha peli, fixeron un desfile, bailaron, deron algún que outro susto e comeron uns postres que estaban de medo!!
E tamén qué terroríficos estaban os alumnos de 1º e 2º de Primaria neste outro:
Recuérdeme
De acuerdo con el artículo 13 del Reglamento (UE) nº 2016/679 ("GDPR"), declaro que he leído la Política de privacidad del "COLEXIO NOSA SEÑORA DA ASUNCIÓN" y doy mi consentimiento para el uso de los datos que proporciono.