O xoves 16 de xuño, os alumnos de 1º e 2º da ESO, xunto coas suas titoras, realizaron a excursión correspondente a terceira avaliación. En primeiro lugar, visitamos a “Escuela Naval Militar” de Marín, que inclúe Simulador de Navegación, Planetario, Biblioteca Histórica e Museo. Xantamos na Alameda e posteriormente acudimos o Ecoparque Marin para unha actividade de circuitos arbóreos, de distintos niveis, e tirolinas.
Recuérdeme
De acuerdo con el artículo 13 del Reglamento (UE) nº 2016/679 ("GDPR"), declaro que he leído la Política de privacidad del "COLEXIO NOSA SEÑORA DA ASUNCIÓN" y doy mi consentimiento para el uso de los datos que proporciono.