O pasado mércores día 15 de xuño celebramos a graduación dos nosos alumnos de 4º da ESO, e como dixo o director do colexio no seu discurso, foi un día de ledicia polo que lles agarda fora do colexio e de tristura por velos marchar.
Sorte para todos vós, sodes un gran grupo!!!
Deixámosvos algunhas das imaxes dese día.
{slider}/Graduacion_4_22_2{/slider}
{slider}/Graduacion_4_22_3{/slider}
{slider}/Graduacion_4_22_4{/slider}
{slider}/Graduacion_4_22_5{/slider}
Recuérdeme
De acuerdo con el artículo 13 del Reglamento (UE) nº 2016/679 ("GDPR"), declaro que he leído la Política de privacidad del "COLEXIO NOSA SEÑORA DA ASUNCIÓN" y doy mi consentimiento para el uso de los datos que proporciono.