Inicio Noticias Saída cultural 1º e 2º da ESO

Saída cultural 1º e 2º da ESO

Os alumnos de 1º e 2º da ESO visitaron o Centro do Lobo Ibérico en Puebla de Sanabria e, posteriormente, fixeron un pequeno percorrido polo centro histórico de dita poboación.