Moitas grazas a todos os que colaborastes con nós na nosa andaina solidaria de Santa Mª Eugenia, en especial as familias dos nosos alumnos que fixeron un esforzo, dentro das súas posibilidades, para aportar o seu gran de area nestes momentos tan complicados. Dende Save the Children mandáronnos un diploma e unha carta de agradecemento pola doazón realizada.
Grazas!!!
Recuérdeme
De acuerdo con el artículo 13 del Reglamento (UE) nº 2016/679 ("GDPR"), declaro que he leído la Política de privacidad del "COLEXIO NOSA SEÑORA DA ASUNCIÓN" y doy mi consentimiento para el uso de los datos que proporciono.