E de novo, este ano, temos que saír a desfilar de xeito virtual...
Agardando que este sexa o último ano que o temos que facer deste xeito, a ANPA da Asunción convídavos a desfrutar deste particular desfile!!!.
Moitas grazas a todos aqueles que fixestes posible que a festa continuase aínda que non fose da maneira coma todos desexaríamos. O voso bo humor danos moitos ánimos nestes tempos que estamos a vivir e que agardamos sexan ben distintos para o próximo ano!!!!
Agardamos que vos guste!!!
Recuérdeme
De acuerdo con el artículo 13 del Reglamento (UE) nº 2016/679 ("GDPR"), declaro que he leído la Política de privacidad del "COLEXIO NOSA SEÑORA DA ASUNCIÓN" y doy mi consentimiento para el uso de los datos que proporciono.