Hoxe 23 de abril, aínda que dende o confinamento, no colexio da Asunción seguimos celebrando o "Día do Libro".
As profes de infantil cóntannos este precioso conto para celebrar este día, seguro que a moitos de vos, aínda que xa pasarades de infantil hai tempo, gustaravos escoitalo de novo.
A continuación tamén podedes escoitar estes contos que grabaron magnificamente os alumnos de 6º de Educación Primaria.
Esperamos que desfrutedes moito deles.
Recuérdeme
De acuerdo con el artículo 13 del Reglamento (UE) nº 2016/679 ("GDPR"), declaro que he leído la Política de privacidad del "COLEXIO NOSA SEÑORA DA ASUNCIÓN" y doy mi consentimiento para el uso de los datos que proporciono.