Por problemas coa rede foi imposible publicar novas sobre a viaxe dos nosos alumnos a Manzaneda no día de onte.
Pero hoxe xa vos podemos dicir que están desfrutando moitísimo das actividades que lles tiñan preparadas.
Onte a sesión de discoteca foi moi divertida, e hoxe a estas horas están pasándoo en grande nun circuíto de karts.
Esperamos que disfruten do que lles queda!!!
Recuérdeme
De acuerdo con el artículo 13 del Reglamento (UE) nº 2016/679 ("GDPR"), declaro que he leído la Política de privacidad del "COLEXIO NOSA SEÑORA DA ASUNCIÓN" y doy mi consentimiento para el uso de los datos que proporciono.