Inicio Noticias Ciberliga Preamateur

Ciberliga Preamateur

Despois de pasar a primeira fase en Galicia, este mércores, 15 de novembro, catro alumnos de 4º da ESO estiveron na final da Ciberliga Preamateur que se desenvolveu na Academia de Oficiais da Garda Civil en Aranjuez. Desfrutaron desta presenza na final, ademais de realizar un bo traballo na resolución das probas.

Noraboa a Ángela, María, Nacho e Fran!!!