Inicio Noticias Encontro galego de ciberseguridade CIBER.gal

Encontro galego de ciberseguridade CIBER.gal

Os alumnos e alumnas de 1º y 2º de ESO participaron na terceira edición do "Encontro galego de ciberseguridade CIBER.gal”. En primeiro lugar, o pasado 18 de outubro, participaron nun concurso sobre ciberseguridade empregando a ferramenta Kahoot, e onte, mércores día 3, asistiron a diferentes charlas e ponencias de xeito telemático.