Inicio Noticias Magosto do ANPA

Magosto do ANPA

Que ben o pasamos o pasado sábado no " I Magosto do ANPA"!!!

Grazas a directiva do ANPA pola boa organización e a todos os que fixestes que fora un gran día!!!